Clienttevredenheid en waardering
Bij Nobel Zorg hechten wij veel waarde aan de cliënttevredenheid. Wij willen onze cliënten graag zo goed mogelijk en naar tevredenheid helpen. Dit doen wij door goed te luisteren maar ook door de ervaringen van onze cliënten en mantelzorgers jaarlijks te meten aan de hand van de PREM-vragenlijst.
Cliënten en mantelzorgers kunnen hun waardering anoniem aan Nobel Zorg doorgeven via de website van Zorgkaart Nederland. Scan of klik op onderstaande QR code om uw waardering te geven op Zorgkaart Nederland.
Onze reviews
"Ik ben zo blij met Nobelzorg. Sinds bijna 2 jaar gaan ze in de ochtend langs om mijn moeder medicijnen te geven en haar ontbijt/lunch klaar te maken. Als er iets is dan bellen ze me om te overleggen. Het is een klein team en mijn moeder vindt ze allemaal aardig. "
Mevrouw Vermeer (92)Woensel
"Mijn vrouw en ik krijgen dagelijks zorg en zijn hier ontzettend tevreden over. Ze zijn altijd op tijd en allemaal even vriendelijk."
Dhr Jansen (84)Gestel
"Je voelt je vermoeid, je voelt je niet prettig, het ontbreekt je aan moed, daarom komt Lisa van Nobelzorg, dan gaat het weer goed. Veel aandacht bij het wassen, aankleden en verzorgen van de wond na een operatie. Haar vak bestaat uit liefde voor de mens."
Dhr de Jong (88)Tongelre
"Nobelzorg heeft prima team. Meteen goed contact. Helpen geweldig om herstel te voorspoedigen. Komen met super tips en leven met je mee. Komen zo goed mogelijk op tijdstip die de klant kiest."
Dhr. Tahiri (78)Strijp
Previous
Next
Wilt u ons een compliment geven?
Met dit formulier kunt u een compliment geven aan Nobel Zorg of aan een medewerker.