Neem contact met ons op!

Neem gerust contact met ons op via de onderstaande contactgegevens.


Neem contact met ons op!

Neem gerust contact met ons op via de onderstaande contactgegevens.


Klachtenregeling

Uw feedback helpt ons de zorg te verbeteren en onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Wij streven naar uw tevredenheid en zien elke klacht als een kans om te groeien.

Klachtenregeling

Hoewel we ons ten zeerste inzetten voor voortreffelijke zorg en nauwgezetheid, is het mogelijk dat u als cliënt niet geheel tevreden bent met onze service. Toch beschouwen we elke klacht als een waardevolle kans om onze dienstverlening te optimaliseren. Uw feedback is cruciaal voor onze voortdurende evaluatie, het leerproces en de implementatie van verbeteringen. Het is voor ons essentieel dat al onze cliënten tevreden zijn met de geboden zorg.

Het indienen van een klacht hebben we daarom zo laagdrempelig mogelijk gemaakt. Uw klacht wordt door ons met de grootst mogelijke aandacht behandeld en uw feedback wordt aangewend om onze zorgprocessen waar nodig te verfijnen.

Ons streven en klachtenbeleid

We zijn toegewijd aan het overtreffen van uw verwachtingen, niet slechts aan het voldoen eraan, met als doel de kwaliteit van onze zorg continu te verbeteren. Ons beleid rondom klachten speelt een cruciale rol in het vroegtijdig herkennen van (potentiële) ontevredenheid, wat ons in staat stelt om deze op een informele wijze aan te pakken en zo formele klachtenprocedures te vermijden.


Voor uitgebreide details raadpleeg ons klachtenbeleid.